3M HF-802 Secure Click półmaska ochronna
Półmaska ochronna 3M HF-802 Secure Click to zaawansowane rozwiązanie do ochrony dróg oddechowych, zaprojektowane z myślą o maksymalnym bezpieczeństwie i komforcie użytkownika. System Secure Click pozawala na wygodne i bezpieczne mocowanie filtrów i pochłaniaczy ochronnych. Półmaska HF-802 Secure Click zapewnia niezawodną ochronę w trudnych warunkach pracy. Maski z serii Secure Click oferują wyjątkowo niskie opory oddechowe, dzięki zastosowaniu filtrów i pochłaniaczy z wielokrotnym przepływem powietrza.
3M HF-802 Secure Click półmaska ochronna cechy produktu:
- silikonowa część twarzowa, zapewnia uczucie dobrego przylegania maski do twarzy, co zwiększa pewność i komfort noszenia,
- innowacyjny system Secure Click, który głośnym kliknięciem sygnalizuje prawidłowy montaż filtrów do maski poprawia bezpieczeństo użytkownika,
- maska wyposażona jest w dedykowany przycisk, za pomocą którego można sprawdzić prawidłowe dopasowanie maski i szczelność filtrów,
- dwustronna, bardzo łatwa regulacja taśm na głowę, pozwala szybko i precyzyjnie dopasować maskę do tworzy,
- dzięki slimowanej konstrukcji maska HF-800 może być używana z przyłbicami i maskami ochronnymi 3M,
- maska ochronna 3M HF-802 może być używana z innymi środkami ochronnymi marki 3M w tym nausznikami ochronnymi, okularami,
- maska spełnia wymagania normy EN140,
- waga maski to tylko 180 g (bez filtrów i pochłaniaczy),
- kod produktu: HF-800.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sundstrom
Zestaw ochronny Sundstrom: półmaska SR 100 + SR 221 + SR 510
Często wybierane do tego produktu: