3M 2138 P3R filtr przeciwpyłowy
Model: 2138
Kolor oznakowania: biały
Klasa ochrony: P3
Skuteczność filtracji: 99,95%, wysoka toksyczność (NDS<0,05mg/m3)
Norma: EN 143:2000
Zakres użycia: do 12xNDS, - w połączeniu z półmaską - do 50xNDS - w połączeniu z maską pełnotwarzową - do 200xNDS
Mocowanie: złącze bagnetowe, pochłaniacze 3M serii 6000 za pomocą łącznika 3M-502
3M 2138 P3R filtr przeciwpyłowy z węglem aktywnym
Prezentowany filtr ma za zadanie zabezpieczać drogi oddechowe przed oparami organicznymi, gazami kwaśnymi oraz ozonem. Doskonale niweluje dokuczliwe zapachy z otoczenia. Dopuszczalne stężenie podczas pracy z ozonem wynosi do 10xNDS. Filtr należy skompletować z maskami pełnymi 3M serii 6000 lub z półmaskami 3M serii 6000 i 7500. Zastosowanie: między innymi w przemyśle ceramicznym, farmaceutycznym i spożywczym, w hutnictwie, budownictwie, rolnictwie. Dobierając filtr należy pamiętać o tym ile wynosi najwyższe dopuszczalne stężenie, jak często filtr jest używany przez pracownika w ciągu 8-godzinnego dobowego czasu pracy, który jest przeciętnym normowanym czasem pracy w ciągu dnia. Pamiętaj, że gwarancją wysokiej ochrony jest wymiana zużytych filtrów parami oraz prawidłowe dopasowanie maski oraz filtrów. Wykonaj test szczelności przed przystąpieniem do pracy.
Chcesz wiedzieć więcej o filtrach i pochłaniaczach? Przeczytaj nasz blog!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...