3M 9320+ AURA PÓŁMASKA PRZECIWPYŁOWA FFP2
3M

3M 9320+ AURA PÓŁMASKA PRZECIWPYŁOWA FFP2

9,39 zł
11,99 zł
-22%

Najniższa cena produktu 9,39 zł z dnia 24.02.2024

Ilość

  Wyprzedane

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 1 punktów

Model: 9320+ Aura

Zawór wydechowy: NIE
Klasa ochrony: FFP2
Zakres użycia: do 12xNDS
Norma: EN 149

3M 9320+ AURA PÓŁMASKA PRZECIWPYŁOWA FFP2 - gładka wewnętrzna wyściółka 

Półmaska filtrująca chroni przed średnim stężeniem pyłów, mgieł olejowych i wodnych do 12xNDS występujących podczas gipsowania, cementowania, szlifowania, przy pyle drzewnym. Składana trójpanelowa konstrukcja dla lepszego dopasowania do twarzy. Półmaska odporna na zapadanie się. Idealna do pracy w gorącym i wilgotnym środowisku. Wyprofilowana blaszka nosowa - dobre dopasowanie do oczu i nosa. Kompatybilna z okularami i innymi środkami ochrony 3M (gogle, okulary, środki ochrony słuchu). Filtrujący materiał, z którego jest wykonany produkt ułatwia oddychanie. Duża i miękka pianka nosowa, gładka wewnętrzna wyściółka. Posiada tłoczony górny panel, który redukuje zamglenie okularów spowodowane wydychanym powietrzem.

Cechy produktu:

  • trójpanelowa konstrukcja,
  • wyprofilowana blaszka nosowa,
  • filtrujący materiał,
  • gładka wewnętrzna wyściółka.

Chcesz wiedzieć więcej na temat półmasek i filtrów? Zerknij na nasz blog!

Szczegóły Produktu

3M
9999001343487

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl