Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Portwest
Lekkie spodnie ognioodporne z panelami Stretch Portwest FR401
Bluza damska Santos Women 305 gm Dassy 300548 cechy produktu:
- Długi zamek błyskawiczny
- Zamek z osłoną podbródka
- 2 kieszenie przednie
- Ukryta kieszeń na suwak
- Ściągacze przy rękawach i u dołu bluzy
- Kontrastowe przeszycia
- Możliwość personalizacji (haft, nadruk)
- Segmentowe elementy odblaskowe
- Wzmocnione przeszycia fluo
- Podwójna warstwa kaptura z odblaskową lamówką i regulacją na gumkę
- Materiał: 65% bawełna / 35% poliester, 305 g/m²
- Tkanina HiVis: 65% poliester / 35% bawełna, 280 g/m²
- Certyfikat OEKO-TEX® Standard 100
Dlaczego warto wybrać Bluza damska Santos Women 305 gm Dassy 300548?
Bluza Dassy Santos Women to wszechstronny wybór do pracy i codziennego użytku. Dzięki podwójnej warstwie kaptura i segmentowym elementom odblaskowym zapewnia komfort i bezpieczeństwo. Praktyczne kieszenie, w tym ukryta kieszeń na suwak, pozwalają na wygodne przechowywanie drobiazgów. Wysoka jakość materiałów i certyfikat OEKO-TEX® gwarantują trwałość i wygodę noszenia.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Dassy
Producent:
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...