• Bluza polar Cat Microfleece Zip
  • Nowy
Cat

Bluza polar Cat Microfleece Zip

189,99 zł
Cena regularna: 189,99 zł

CAT 1030010-12469

Kolor: Czarny
  • Czarny
M
S
M
L
XL
XXL
Ilość
W magazynie, wysyłka natychmiast
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  19 punktów  o wartości  3,80 zł

Bluza polar Cat Microfleece Zip  cechy techniczne:

  • Materiał: Wykonana z lekkiego mikropolaru, który jest miękki w dotyku i zapewnia komfort cieplny.
  • Zamek błyskawiczny: Zamek do połowy długości, umożliwiający regulację temperatury ciała, zapewniając odpowiedni poziom wentylacji.
  • Design: Prosty, elegancki design z subtelnym logo Caterpillar na piersi, idealny do noszenia zarówno na co dzień, jak i w pracy.
  • Wszechstronność: Bluza łączy komfort, styl i funkcjonalność, doskonała na każdą okazję.
  • Marka: Caterpillar to wiodąca marka lifestyle'owa, znana z odważnych i innowacyjnych projektów, które łączą technologię i nowoczesne rozwiązania w swoich produktach.
  • Dostępność: Produkt dostępny w różnych rozmiarach i kolorach, co pozwala na dopasowanie do indywidualnych potrzeb.
  • Lekka konstrukcja: Dzięki lekkiej tkaninie, bluza sprawdzi się idealnie jako samodzielna warstwa lub dodatkowe ocieplenie.
Materiał
Syntetyczny
Krój
Regular
Warstwa
Środkowa
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.