Kurtka anorak Carhartt 105749
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Kurtka anorak Carhartt 105749 cechy produktu
- Materiał zewnętrzny: 100% nylon z hydrofobową powłoką Rain Defender® o gramaturze 102g/m2
- Materiał wewnętrzny: siatka wykonana w 100% z poliestru, rękawy podszyte nylonem co ułatwia ubieranie i zdejmowanie
- Kaptur regulowany elastycznym sznurem
- Dwie połączone dolne kieszenie na suwak
- Bardzo pojemna kieszeń dolna ładowana od góry, do której można spakować kurtkę
- Wysokie zapięcie z ochroną brody
- Mankiety rękawów regulowane na rzep
- Przedłużany tył kurtki
- Regulacja obwodu w pasie elastycznym sznurem
Dlaczego warto wybrać Kurtkę anorak Carhartt 105749?
Ta kurtka to idealne rozwiązanie na zmienne warunki pogodowe – chroni przed deszczem i wiatrem, a jednocześnie zapewnia oddychalność. Dzięki funkcjonalnym kieszeniom masz szybki dostęp do niezbędnych rzeczy, a możliwość spakowania kurtki do własnej kieszeni sprawia, że jest niezwykle praktyczna. Regulowane mankiety, kaptur i pas pozwalają na idealne dopasowanie do sylwetki i komfort noszenia.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Workstyle Wojciech Feluś
Podwale 3
Chrzanów 32-500
info@workstyle.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...