Kurtka robocza pikowana Snickers 1950 FlexiWork
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 1 099,99 zł z dnia 02.10.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 110 punktów o wartości 11,00 zł
Zaawansowana technicznie kurtka robocza Snickers 1950 z serii FlexiWork doskonale chroni przed wiatrem, deszczem oraz gwarantuje doskonały komfort cieplny. Przeznaczona jest do pracy w ciężkich warunkach pracy, gdzie jest zimno i wietrznie.
Cechy produktu:
- wiatro i wodoodporna,
- wykonana z trójwarstwowej tkaniny,
- odpinany, ocieplony kaptur z regulacją,
- ściągacz u dołu oraz regulowane mankiety zapobiegające wnikaniu zimnego powietrza do wewnątrz,
- wodoodporna powierzchnia bez fluorowęglanów,
- dwie kieszenie zamykane na suwak,
- zgrzewane tunele z poliestrową izolacją,
- materiał: 100% poliamid o gramaturze 325 g/m2,
- kod producenta: 1950.
Kurtka robocza Snickers 1950 FlexiWork gwarantuje doskonałą ochronę przed wiatrem oraz deszczem. Wykonana jest z trójwarstwowej tkaniny odpornej na wiatr. Pokryta wodoodporną powierzchnią bez fluorowęglanów. Wyposażona w odpinany, regulowany, ocieplony kaptur, mankiety z regulacją oraz ściągacz u dołu. Zastosowane zgrzewane tunele z poliestrową izolacją gwarantują dodatkowe ciepło w kapturze, w górnej części ciała oraz na ramionach. Kurtka męska Snickers wyposażona jest w dwie kieszenie zamykane na suwak. Idealnie sprawdzi się w zimnych i wietrznych warunkach pracy oraz na co dzień.
Sprawdź również inne dostępne kurtki przeznaczone do pracy.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
- Krój
- Regular
- Cechy materiału
- Wiatroodporny
Wodoodporny - Kaptur
- Tak
- Warstwa
- Wierzchnia
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane