Bluza z kapturem Carhartt Camo Logo Capsule Sweat
Bluza z kapturem Carhartt Midweight Camo Logo to połączenie funkcjonalności, stylu i trwałości. Mocny, solidny materiał Midweight jest ciepły, odporny na uszkodzenia i zużycie. Ta bluza zapewnia zarówno ochronę przed chłodem, jak i wygodę noszenia, a jednocześnie wyróżnia się unikalnym wzornictwem i solidnym wykonaniem.
Bluza z kapturem Carhartt Midweight Camo Logo cechy produktu:
- ciepła, stylowa bluza z kapturem,
- wykonana z materiału Midweight o gramaturze 356g/m²,
- połączenie bawełny i materiału syntetycznego, które jest wygodne i trwałe,
- krój loose fit, luźny,
- kaptur uszyty z 3 części materiału, regulowany za pomocą troków,
- mankiety rękawów wykonane z elastycznego materiału ze spandexowym wzmocnieniem,
- kontrastowy, stylowy logotyp Carhartt na piersi,
- ciepła kieszeń typu kangurka do ogrzania dłoni,
- łączenie materiału oraz wykończenia wykonane na potrójnych szwach Carhartt,
- logo Carhartt w formie naszywki na kieszeni,
- kontrastowe wykończenie kaptura,
- elastyczny, szeroki ściągacz w pasie wzmocniony spandexem,
- skład materiału: 50% bawełna, 50% poliester,
- kod produktu: 105486.
Bluza z kapturem Carhartt Midweight Camo Logo to nie tylko stylowy strój, ale także praktyczne ubranie na każdą okazję. Doskonale sprawdzi się w codziennych stylizacjach, jak również podczas aktywności na świeżym powietrzu czy w czasie rekreacyjnych wypraw. Solidne obszycia i wykończenia zapewniają bluzie trwałość, a kieszeń typu kangurka pozwala na przechowywanie drobnych przedmiotów i utrzymywanie ich w zasięgu ręki.
Sprawdź inne modele bluz roboczych.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: