- NOWOŚCI
Bluza z kapturem Snickers 2800
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 16 punktów o wartości 1,60 zł
Bluza z kapturem Snickers 2800 to klasyczny element odzieży roboczej, łączący wygodę i funkcjonalność. Wykonana z wysokiej jakości, miękkiej bawełny, zapewnia komfort przez cały dzień, zarówno podczas pracy, jak i w czasie wolnym. Bluza posiada regulowany kaptur, który dodatkowo chroni przed chłodem, oraz dużą kieszeń typu kangurka, idealną na drobne akcesoria lub ogrzanie rąk. Dzięki prostemu, ale stylowemu designowi i dopracowanym detalom, Snickers 2800 to doskonały wybór dla osób ceniących trwałość oraz nowoczesny wygląd. Solidne ściągacze na mankietach i u dołu bluzy zapewniają odpowiednie dopasowanie i wygodę w każdej sytuacji.
Bluza z kapturem Snickers 2800 cechy produktu:
- czesana bawełna od strony wewnętrznej
- Podwójne szwy i Lycra dla dodatkowego wzmocnienia
- Dodatkowe wzmocnienia na łokciach
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Bawełna
- Krój
- Regular
- Kaptur
- Tak
- Warstwa
- Środkowa
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|