Bluza z kapturem Snickers 2880
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 39 punktów o wartości 3,90 zł
Solidnie wykonana bluza Snickers 2880 zapinana jest na zamek błyskawiczny. Nowoczesny design i wysokiej jakości materiał sprawiają, że produkt ten sprawdzi się nie tylko jako odzież robocza, ale także na co dzień.
Bluza z kapturem Snickers 2880 cechy produktu:
- wykonana z solidnego i przyjemnego materiału,
- zapinana na zamek błyskawiczny z ochroną podbródka,
- łatwa w czyszczeniu i pielęgnacji,
- kaptur z regulacją,
- pojemne kieszenie,
- mankiety i pas wykończone elastycznym ściągaczem,
- duże logo marki,
- nowoczesny i wyjątkowy design,
- optymalna gramatura materiału - 280 g/m2,
- kod producenta 2880,
- materiały: 80% bawełna, 20% poliester.
Bluza Snickers 2880 - do pracy i na co dzień
Męska czarna bluza z kapturem kultowej szwedzkiej marki odzieży roboczej Snickers Workwear. Sprawdzi się w zimniejsze pory roku, można założyć ją bezpośrednio na koszulkę lub koszulę roboczą. Wykonana została z wysokiej jakości mieszanki bawełny i poliestru o gramaturze aż 280 g/m2. Dwie duże i pojemne kieszenie na wysokości bioder. Na piersi znajduje się duże, widoczne logo firmy Snickers. Ściągany trokiem kaptur osłoni Cię przed niepożądanym wiatrem i zimnem. Elastyczne ściągacze na rękawach i w pasie są gwarancją dodatkowej ochrony przed chłodem oraz zwiększonej wygody użytkowania. Produkt sprawdzi się także do znakowania. Nowoczesny design sprawia, że bluza ta będzie doskonała nie tylko w pracy, ale i na co dzień.
Zobacz wszystkie ubrania robocze Snickers dostępne w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Akcja
- Back to school
- Materiał
- Bawełna
- Krój
- Regular
- Kaptur
- Tak
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|