- HOT DEAL!
Bluza z krótkim rękawem Snickers 2850 Logo
Najniższa cena produktu 169,99 zł z dnia 24.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 169,99 zł z dnia 24.04.2024
Rozmiar OVERSIZE zalecamy wybranie rozmiaru mniejszego od noszonego zazwyczaj w tej marce.
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 17 punktów o wartości 1,70 zł
Bluza męska z krótkim rękawem Snickers Workwear 2850 doskonale sprawdzi się niezależnie od warunków pogodowych za oknem. Idealna jest jako samodzielna odzież, jak i jako dodatkowa warstwa na koszulce z długim rękawem.
Cechy produktu:
- luźny krój,
- kaptur ze ściągaczem,
- boczne zamki pozwalają na łatwe dopasowanie oraz prosty dostęp do narzędzi,
- odblaskowe logo marki na piersi,
- ciekawy nadruk na plecach,
- materiał: 75% bawełna, 25% poliester, 280 g/m²,
- kod producenta: 2850.
Bluza z kapturem z krótkim rękawem Snickers Workwear 2850 wykonana jest z miękkiego materiału. Dzięki luźnemu krojowi, świetnie sprawdzi się do nałożenia na koszulkę z długim rękawem, aby zapewnić dodatkowe ciepło w chłodne dni. Zastosowane boczne zamki gwarantują prosty dostęp do narządzi oraz umożliwiają regulację dopasowania. Wyposażona jest w kaptur ze ściągaczem. Ozdobiona jest dużym logiem marki na piersi oraz ciekawą grafiką na plecach.
Sprawdź inne dostępne ubrania robocze Snickers!
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Połączenie materiałów
- Krój
- Loose fit
- Kaptur
- Tak
- Warstwa
- Środkowa
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|