


100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 54 punktów o wartości 5,00 zł
Bluza robocza, która zapewni ochronę przed zimnem, wyróżnia się nowoczesnym designem, a przy tym jest o wiele trwalsza od zwykłych bluz. Dassy Stelar to niezbędnik w chłodne dni. Dzięki wzmocnieniom z Cordury zniesie nawet wymagające warunki pracy!
Bluza robocza Dassy Stelar to wyjątkowa propozycja na chłodne dni. Materiał jest przyjemny dla skóry, a jednocześnie trwały, dzięki zastosowaniu bawełny oraz poliestru. Wstawki z Cordury zastosowane w miejscach narażonych na szybsze zużycie zwiększają żywotność produktu. Solidne dwuigłowe szwy w kontrastowym kolorze dodatkowo zabezpieczają przed rozdarciami. Ten model bluzy do pracy ma podwójny kołnierz z wewnętrzną warstwą z dzianiny. Jest zapinany na zamek błyskawiczny, a jednocześnie regulowany sznurkiem - doskonale zabezpieczysz kark i szyję przed przewianiem. Ściągacze z dzianiny zapewniają idealne dopasowanie. Bluza Dassy ma wyjątkowo funkcjonalne kieszenie. Duża kieszeń typu kangur w przedniej części, a także bezpieczna kieszonka po boku bluzy pomieszczą najważniejsze drobiazgi. Z przodu bluzę ozdobiono detalem z logo marki. Ten model bluzy sprawdzi się jako odzież robocza niezależnie od wykonywanej pracy. Casualowy design sprawia, że wykorzystasz ją także podczas aktywności i w wolnych chwilach. Materiał bluzy Stellar nadaje się do znakowania - możesz zamówić u nas bluzę z nadrukiem lub haftem z logo swojej firmy.
Sprawdź również inne produkty Dassy Workwear w ofercie balticbhp.pl!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.