Buty robocze niskie Base Athens S3S

539,99 zł
Oszczędzasz: -19%
439,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
35
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  44 punktów  o wartości  8,80 zł

Buty robocze Base Athens S3S cechy produktu: 

  • Odporność podnoska 200 J – ultralekki i wygodny SlimCap
  • Obuwie antystatyczne – można używać w środowiskach ESD
  • Amortyzacja pod piętą – zwiększony komfort przez cały dzień
  • Wodoodporność – cholewka odporna na penetrację i absorpcję wody
  • Odporność na przebicie 3 mm – wkładka Fresh'n Flex Plus Super Light
  • Uchwyty do drabin – stabilność w każdej pozycji
  • Podeszwa odporna na oleje, paliwa i poślizg (SR – ceramika i gliceryna)
  • Obuwie bezpieczne dla wegan – bez składników zwierzęcych
  • Bez metalu – brak elementów niklowych i żelaznych
  • Rozmiar damski 10,5 / Obwód męski 12
  • Technologia HIFLAP – większa elastyczność i swoboda ruchu
  • Technologia Dry'n Air Comfort Cub3 – lepsza oddychalność i lekkość
  • Materiał: mikrowłókno / podszewka SmellStop / podeszwa AirTech + TPU-Skin
  • Norma: EN ISO 20345:2022 S3S ESD SC LG FO SR

Base RUN@WORK Athens to idealne obuwie ochronne dla wymagających użytkowników. Lekka konstrukcja bez metalu i doskonała amortyzacja zapewniają komfort nawet przez długie godziny pracy. Oddychająca wyściółka SmellStop chroni przed nieprzyjemnym zapachem i rozwojem bakterii. To bezpieczne, nowoczesne buty robocze, które nie zawierają składników zwierzęcych – idealne dla profesjonalistów i wegan.

Norma
ESD - ochrona przed wyładowaniami elektrostatycznymi
FO - odporność podeszew na olej napędowy
LG - Utrzymanie podeszew na drabinach
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Materiał
Syntetyczny
Normy EN
EN 20345
Klasa ochrony obuwia
S3S
Wkładka antyprzebiciowa
Tak
Zapięcie
Wiązane
Membrana wodoodporna
Nie
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Producent: Base Protection

Base protection Srl – Unipersonale

Via dell’Unione Europea 61

76121 Barletta

info@baseprotection.com