Buty robocze spawalnicze Base Metatarsal S3
Buty robocze spawalnicze Base Metatarsal S3 cechy produktu:
- Obuwie antystatyczne
- Wodoodporna cholewka chroniąca wnętrze buta przed przemoczeniem
- Podnosek stalowy odporny na uderzenia do 200 J
- Stalowa wkładka odporna na przebicie
- Amortyzacja pod piętą dla większego komfortu
- Odporność na działanie węglowodorów
- Cholewka z wodoodpornej skóry licowej
- Antybakteryjna i przeciwzapachowa wyściółka SmellStop
- Specjalna podeszwa AirTech + TPU-Skin o właściwościach przeciwzmęczeniowych
- Możliwość zastosowania wkładek ortopedycznych zgodnych z normą DGUV112-191
- Spełniają normę: EN ISO 20345:2011 S3 M SRC
Postaw na bezpieczeństwo i komfort każdego dnia pracy. Te buty robocze łączą wytrzymałość stalowego podnoska i odporność na przebicie z wygodą dzięki technologii AirTech. Wodoodporna cholewka i antybakteryjna wyściółka SmellStop zapewniają suchość oraz świeżość przez cały dzień. Idealne rozwiązanie dla wymagających użytkowników, którzy potrzebują trwałego i wygodnego obuwia ochronnego.
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Base protection Srl – Unipersonale
Via dell’Unione Europea 61
76121 Barletta
info@baseprotection.com
To może Ci się jeszcze spodobać...