Sandały robocze Dassy Achilles S1PL – cechy produktu
- Certyfikacja EN ISO 20345:2022 – gwarantuje najwyższy poziom ochrony i bezpieczeństwa.
- Odporność na ścieranie – wyposażone w wytrzymały nosek ochronny chroniący przed uszkodzeniami.
- Perforowana podeszwa ‘L’ – zapewnia doskonałą elastyczność i oddychalność.
- Antypoślizgowa podeszwa – zwiększa stabilność i bezpieczeństwo na różnych powierzchniach.
- Plasmafeel® wewnętrzna wyściółka – gwarantuje doskonałą regulację wilgoci i komfort przez cały dzień.
- Zapięcie na rzep – szybkie i wygodne zakładanie oraz idealne dopasowanie.
- Cholewka z połączenia skóry z tekstyliami – trwałość, styl i przewiewność w jednym.
- Kompatybilność z wkładkami DASSY® Ares – możliwość dodatkowej personalizacji i zwiększenia komfortu.
Dlaczego warto kupić sandały robocze Dassy Achilles S1PL?
Poszukujesz lekkich, wygodnych i niezawodnych butów ochronnych? Model Sandal Achilles S1PL Dassy to połączenie bezpieczeństwa i komfortu, które spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników. Doskonale wentylowane i wyposażone w antypoślizgową podeszwę, sprawdzą się w każdej wymagającej pracy. Dzięki łatwemu systemowi zapinania na rzep, założysz je błyskawicznie i dostosujesz do swojej stopy. Wybierz sprawdzoną jakość i ciesz się wygodą przez cały dzień!
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
DASSY EUROPE
Pathoekeweg 15
Brugge - België 8000
info@dassy.eu
To może Ci się jeszcze spodobać...