Buty robocze wysokie Albatros Vortex Impulse Mid S1P
Buty robocze wysokie Albatros Vortex Impulse Mid S1P to najnowszy produkt marki Albatros, który łączy w sobie niską wagę i wygodę sportowego obuwia roboczego oraz ochronę jaką oferują wysokie buty do pracy. Model wyposażony w podnosek z włókna szklanego i elastyczną wkładkę zabezpieczającą stopę przed przebiciem. Nowoczesny, ciekawy design i połączenie kolorów. Oddychający, siatkowy materiał FITFRAME®. Podeszwa Dual Impulse, która pochłania i oddaje energię podczas chodzenia doskonale odciąża nogi i kręgosłup podczas wielu godzin spędzonych na nogach. Polecamy ten model jeśli w pracy robisz dużo kilometrów.
Buty robocze wysokie Albatros Vortex Impulse Mid S1P cechy produktu:
- podnosek z włókna szklanego,
- elastyczna wkładka antyprzebciowa FAP®lite,
- brak elementów metalowych,
- oddychająca wyściółka wewnątrz buta,
- cholewka wykonana z oddychającej siatki FITFRAME®,
- anatomicznie ukształtowana wkładka wewnętrzna comfit®AIR,
- podeszwa antypoślizgowa DUAL.IMPULSE, która pochłania energię podczas stawiania stopy na podłożu i oddaje ją kiedy robisz kolejny krok,
- norma EN 20345,
- norma ESD,
- kod produktu: 636410.
HRO
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: