Kamizelka podgrzewana Snickers 5400 Q Heat
Kamizelka podgrzewana Snickers 5400 Q Heat cechy produktu:
- Elektroniczne panele grzewcze umieszczone w górnej i dolnej części pleców.
- Materiał softshell: wiatroszczelny, wodoodporny i elastyczny.
- Dwie zewnętrzne kieszenie zapinane na suwak.
- Dwukierunkowy zamek błyskawiczny YKK z odblaskowymi detalami.
- Regulowany elastyczny sznurek ściągający u dołu.
- Optymalne rozmieszczenie zamka u dołu po wewnętrznej stronie, ułatwiające umieszczenie haftu z logo.
Snickers 5400 Kamizelka podgrzewana Q Heat to nowoczesna odzież zapewniająca komfort termiczny w najchłodniejsze dni. Wyposażona w zaawansowane elektroniczne panele grzewcze, strategicznie rozmieszczone w górnej i dolnej części pleców, skutecznie rozprowadza ciepło po całym tułowiu. Softshellowy materiał gwarantuje ochronę przed wiatrem i wilgocią, a jednocześnie pozostaje elastyczny i wygodny. Kamizelka posiada dwukierunkowy zamek błyskawiczny YKK z odblaskowymi detalami, dwie kieszenie zapinane na suwak oraz regulowany elastyczny ściągacz u dołu. Idealna dla osób pracujących w trudnych warunkach oraz wszystkich, którzy cenią sobie ciepło i wygodę.
Jak ocenia kamizelkę Snickers 5400 zespół BalticBHP?
Odzież podgrzewana nie jest nowością na rynku odzieży roboczej ale wciąż wiele osób podchodzi mocno sceptycznie do tego typu produktów ze względu na ich wysoką cenę. Tak też było w naszym przypadku. Ponieważ nie jest to pierwszy egzemplarz, który testujemy, to podpowiadamy: póki się sam nie przekonasz to nie docenisz zalet podgrzewanej odzieży. Dlatego warto spróbować kupić choć jeden produkt z funkcją grzania żeby przekonać się jak duży komfort zapewnia kiedy na dworze szaleje mróz.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent:
Hultafors Group Poland Sp. z o.o.
ul. SANTOCKA 39
Szczecin 71-083
tel. +48 22 2951287
info@hultaforsgroup.pl
Ogólna informacja o bezpieczeństwie produktu
To może Ci się jeszcze spodobać...