Koszulka t-shirt Snickers 2504 MultiPockets™
Poszukujesz wyjątkowej koszulki, która nie tylko doskonale się prezentuje, ale również oferuje niesamowitą funkcjonalność? T-shirt Snickers 2504 Multipockets to idealne połączenie wygody, trwałości i praktyczności, które spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Koszulka t-shirt Snickers 2504 MultiPockets™ cechy produktu:
- wykonana z wysokiej jakości bawełny,
- komfort noszenia przez cały dzień,
- system Multipockets oferujący szereg funkcjonalnych kieszeni umieszczonych strategicznie, zapewniających wygodne przechowywanie narzędzi, telefonu czy drobnych przedmiotów,
- solidne wykończenie,
- starannie wykonane szwy zapewniają trwałość,
- skład materiału: 100% bawełna.
- kod produktu: 2504.
Koszulka t-shirt Snickers 2504 MultiPockets™ to z pewnością ciekawe rozwiązanie dla rzemieślników i profesjonalistów. System Multipockets umożliwia przechowywanie różnorodnych narzędzi czy osobistych drobiazgów, zapewniając łatwy dostęp do nich w każdej chwili. Wykonany z wysokiej jakości bawełny, zapewniający uczucie miękkości i oddychalności nawet przy długotrwałym użytkowaniu. Solidne wykonane szwy sprawiają, że koszulka zachowuje świetny wygląd nawet po wielokrotnym praniu i intensywnym użytkowaniu.
Zobacz pozostałe modele koszulek roboczych w ofercie BalticBHP.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: