• Kurtka robocza odblaskowa Portwest S463
  • Nowy

Kurtka robocza odblaskowa Portwest S463

189,99 zł
Oszczędzasz: -11%
169,99 zł
Regularna cena: 189,99 zł Najniższa cena: 169,99 zł
Kolor: Żółty
  • Żółty
S
S
M
L
XL
XXL
3XL
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  17 punktów  o wartości  3,40 zł

Kurtka robocza odblaskowa Portwest S463 cechy produktu:

  • Wodoodporna z taśmowanymi szwami, chroniącymi przed przemoknięciem
  • Niezwykle wodoodporne wykończenie Texpel™ Splash Eco, wolne od PFAS
  • Ochrona przed zimnem do -40°C (certyfikacja EN342)
  • Dwustronny zamek błyskawiczny z listwą z napami
  • Polarowe ocieplenie kołnierza zapewniające komfort cieplny
  • 4 obszerne kieszenie oraz ukryta kieszeń na telefon
  • Regulowane mankiety na rzep
  • Składany kaptur dla dodatkowej ochrony
  • Taśma ostrzegawcza podwyższająca widoczność i rozpoznawanie sylwetki
  • Certyfikaty CE i EN ISO 20471 (widoczność po 50 praniach)
  • Ocieplenie całkowite dla utrzymania ciepła
  • Filtr UPF 40+, blokujący 98% promieni UV
Normy EN
EN 342
EN 343
EN 20471 - klasa 3
Cechy materiału
Wiatroodporny
Wodoodporny
Cechy dodatkowe
Elementy odblaskowe
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.