- NOWOŚCI
Kurtka termiczna Mascot Erding
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 25 punktów o wartości 2,50 zł
Kurtka termiczna Mascot Erding cechy produktu:
- Doskonała izolacja przed zimnem dzięki CLIMASCOT® Lightweight Insulation,
- Wiatrooodporna, z wysoką stójką ochraniającą szyje,
- Łatwa do złożenia i schowania w plecaku,
- Wykończona elastyczną taśmą,
- Pikowana,
- Zewnętrzne kieszenie zapinane na zamek,
- Wewnętrzna kieszeń na telefon,
- Profilowane rękawy oraz krój slimfit,
- Izolacja termiczna: Doskonała ochrona przed zimnem, idealna do pracy w niskich temperaturach.
- Lekka i oddychająca: Komfort noszenia przez długi czas, dzięki zastosowaniu lekkich, oddychających materiałów.
- Wytrzymałość: Wykonana z trwałych materiałów, odporna na uszkodzenia, idealna do trudnych warunków pracy.
- Ergonomiczny krój: Zapewnia swobodę ruchów i wygodę, dopasowując się do ciała.
- Regulowane elementy: Elastyczne mankiety i regulowany dół kurtki, zapobiegające dostawaniu się zimnego powietrza.
- Liczne kieszenie: Praktyczne kieszenie zapinane na zamek, umożliwiające przechowywanie narzędzi i akcesoriów.
- Elementy odblaskowe: Zwiększona widoczność i bezpieczeństwo w warunkach słabego oświetlenia.
- Profesjonalny wygląd: Funkcjonalność połączona z estetycznym, profesjonalnym designem.
- Skład: 100% Poliester.
- Gramatura: 300 g/m²
- kod produktu: 15615-249.
Idealna kurtka robocza dla osób pracujących w chłodnych i wymagających środowiskach.
Szczegóły Produktu
Opis
- Krój
- Slim fit
- Cechy materiału
- Wiatroodporny
- Cechy dodatkowe
- Elementy odblaskowe
- Kaptur
- Nie
- Warstwa
- Wierzchnia
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|