Kurtka z kapturem Mascot Customized 22215-607

744,99 zł
Cena regularna: 744,99 zł
Kolor: Granatowy
  • Czarny
  • Szary
  • Granatowy
  • Jasnozielony
XXL
S
M
L
XL
XXL
Ilość
Wysyłka do 8 dni roboczych
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  74.5 punktów  o wartości  14,90 zł

Kurtka z kapturem Mascot Customized 22215-607 wykonana z wodoodpornego materiału wypełnionego solidną ociepliną. Materiał z dodatkiem stretchu doskonale się rozciąga, jest wygodny i nie krępuje ruchów. Obszerny, elastyczny kaptur chroni przed chłodem i zimnym wiatrem. Kurtka Mascot Customized doskonale sprawdzi się jako kurtka zimowa na umiarkowane temperatury lub jako dodatkowa izolacja w ekstremalnie niskich temperaturach. 

Kurtka z kapturem Mascot Customized 22215-607 cechy produktu:

  • lekki i elastyczny materiał stretch, 
  • materiał z powłoką wodoodporną i odporną na zabrudzenia,
  • materiały z recyklingu, 
  • zapinana na zamek błyskawiczny,
  • kieszenie zapinane na zamek błyskawiczny,
  • elementy odblaskowe,
  • worek do suszenia w suszarce bębnowej w zestawie,
  • certyfikat OEKO-TEX® STANDARD 100 - brak szkodliwych substancji w materiale,
  • skład materiału: 86% poliamid recyklowany/14% elastan,
  • gramatura materiału: 130 g/m²,
  • kod produktu: 22215-607.

Sprawdź pozostałe produkty Mascot Workwear w naszej ofercie.

Nowy
Materiał
Syntetyczny
Membrana wodoodporna
Nie
Krój
Slim fit
Cechy materiału
Elastyczny
Kolekcja
Customized
Kaptur
Tak
Warstwa
Wierzchnia
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.