Osłona palca Mechanix X-Finger Torch
Mechanix

Osłona palca Mechanix X-Finger Torch

39,99 zł
49,99 zł
-20%

Najniższa cena produktu 39,99 zł z dnia 18.06.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 39,99 zł z dnia 18.06.2024

Ilość

  Ostatnie sztuki w magazynie

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 4 punktów o wartości 0,40 zł

Termiczna osłona palca Mechanix X-Finger Torch doskonale chroni przed wysokimi temperaturami podczas spawania. Wykonana jest ze skóry Durahide™ oraz izolacji CarbonX®, by zapewnić odporność na bardzo wysokie temperatury do aż 1000 ° C.

Cechy produktu:

  • wykonana ze skóry dzika Durahide™,
  • zaizolowana technologią CarbonX® odporną na ciepło do aż 1000 ° C,
  • niezwykle wytrzymałe szwy z DuPont™ Kevlar®,
  • doskonała do spawania metodą TIG oraz MIG,
  • wyposażona w regulowany pasek na nadgarstek z rzepem,
  • kod producenta: WS-FGR.

Osłona termiczna na palec Mechanix X-Finger Torch wykonana jest ze skóry dzika Durahide™. Dodatkowo zaizolowana została technologią CarbonX®, dzięki czemu odporna jest na ciepło i płomienie o temperaturze do aż 1000 ° C. Przeznaczona jest do spawania metodą TIG oraz MIG. Wysoką trwałość zapewniają szwy z DuPont™ Kevlar®. Osłona wyposażona jest w regulowany pasek z rzepem na nadgarstek, który w łatwy sposób mocuje osłonę na małym palcu oraz zapobiega zsuwaniu się. 

Zobacz także inne dostępne produkty marki Mechanix.

Szczegóły Produktu

Mechanix
781513657188

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl