- Nowy
Rękawice robocze Mechanix SpeedKnit Utility
Najniższa cena produktu 12,99 zł z dnia 07.06.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 1 punktów
Rękawiczki robocze Mechanix SpeedKnit™ Utility przeznaczone są do użytku ogólnego. Doskonale sprawdzą się w pracy, w ogrodzie, jak i przy różnego typu naprawach.
Cechy produktu:
- doskonale chronią dłonie,
- wykonane z porządnego nylonu,
- bezszwowy materiał o gęstości 15,
- gwarantują doskonałą kontrolę oraz zręczność,
- pokryte mikro-pianką, która jest odporna na olej,
- można je prać w pralce,
- zgodne z wymaganiami normy EN388 – 3121,
- kod producenta: S1DE-05.
Rękawice ochronne marki Mechanix wykonane są w bezszwowej konstrukcji z niezwykle mocnego nylonu o gęstości 15. Doskonale chronią dłonie. Wysoka gęstość tkaniny sprawia, że model SpeedKnit™ Utility jest bardzo cienki i wytrzymały. Gwarantuje także doskonałą kontrolę oraz zręczność. Rękawiczki ochronne zapewniają również doskonałą przyczepność, ponieważ pokryte są odporną na działanie olei nitrylową mikro-pianką. Model ten świetnie sprawdzi się do użytku ogólnego.
Uwaga!
Rękawice Mechanix sprzedawane są w rozmiarze amerykańskim. Przykład: Rozmiar M: US - 9 to EU – 8.
Zobacz także inne dostępne w naszym sklepie rękawice robocze.
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane