Półbuty robocze Jori Rusty S3
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Niezawodne i bezpieczne półbuty robocze Jori Rusty S3 zaprojektowane we współpracy z Elten. To wysokiej jakości buty ochronne, które sprawdzą się nawet w najtrudniejszych warunkach.
Cechy produktu:
- cholewka ze skóry bydlęcej,
- oddychająca podszewka tekstylna,
- wyściełany język zintegrowany z cholewką,
- stalowa wkładka antyprzebiciowa,
- stalowy podnosek z dodatkową warstwą ochronną w obszarze palców,
- antyelektrostatyczna wkładka,
- antypoślizgowa podeszwa z połączenia gumy i PU,
- system stabilizacji pięty,
- spełnia wymagania normy EN ISO 20345 S3 SRC,
- kod producenta 12881.
Półbuty robocze Jori Rusty o klasie ochrony S3, z cholewką ze skóry bydlęcej. Aktywnie przepuszczająca powietrze podszewka tekstylna dba o komfort termiczny i odprowadzanie wilgoci. Wyściełany język połączony z cholewką zwiększa komfort użytkowania. Dla zapewnienia niezawodnej ochrony obuwie wyposażono w stalową wkładkę antyprzebiciową oraz podnosek. Dodatkowo obszar palców wzmocniono warstwą termoplastycznego poliuretanu. Wewnątrz antyelektrostatyczna wkładka z miękkiej włókniny. Solidna podeszwa z połączenia gumy i poliuretanu, z systemem stabilizacji pięty i wytłoczonym bieżnikiem, zapewnia amortyzację oraz zabezpiecza przed poślizgiem. Obuwie spełnia wymagania normy EN ISO 20345 S3 SRC.
Zobacz inne buty robocze S3 w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Base Protection
Sandały robocze BASE JUDO S1P
Snickers Workwear
Koszulka termoaktywna Snickers 9418 LiteWork 37.5®
Często wybierane do tego produktu: