• Ręcznik chłodzący na szyje
  • Nowy

Ręcznik chłodzący na szyje

24,99 zł
Cena regularna: 24,99 zł
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  2.5 punktów  o wartości  0,50 zł

Ręcznik chłodzący na szyję to obowiązkowy element wyposażenia każdego profesjonalisty w czasie letnich, gorących dni. Ten innowacyjny ręcznik został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu przyjemnego chłodu w trakcie ciężkiego dnia pracy. Ale hej, możesz go używać również do biegania czy jazdy na rowerze.

Ręcznik chłodzący na szyje cechy produktu:

  • wykonany z innowacyjnego materiału, który aktywuje się po namoczeniu w wodzie i pozostaje chłodny nawet podczas długiego użytkowania,
  • efekt chłodzenia nawet do kilku godzin - przetestowane przez ekipę Balticbhp,
  • materiał jest przyjazny dla skóry i nie powoduje podrażnień, 
  • uniwersalne zastosowanie, możesz go używać jako opaskę na głowę, nosić na karku, lub jako chustę,
  • wymiary ręcznika 30 cm x 10 cm.

Jak użytkować ręcznik chłodzący?

  • namocz ręcznik w wodzie,
  • wyciśnij nadmiar wody,
  • pomachaj ręcznikiem w powietrzu, 
  • umieść ręcznik w miejscu w którym chcesz się schłodzić np. na karku,
  • poczuj niesamowitą ulgę.

Sprawdź inne akcesoria chłodzące dostępne w Balticbhp.

0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.