Sandały robocze Solid Gear Atlantic
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Sandały robocze Solid Gear Atlantic, wyposażone we wkładkę antyprzebiciową i podnosek kompozytowy zapewnią wysoką ochronę i komfort w czasie pracy podczas gorących dni.
Sandały robocze Solid Gear Atlantic S1P SRC cechy produktu:
- wysoka przyczepność,
- wiązanie BOA
- oddychające wkładki,
- wykonane z wytrzymałej, certyfikowanej skóry,
- zapewniają świetną amortyzację, stabilność oraz siłę odbicia,
- kompozytowy podnosek z wkładką antyprzebiciową,
- zgodne z normami EN ISO 20345: 2011 S1P, SRC, HRO,
- kod producenta SG61003.
Sandały robocze Atlantic znanego producenta Solid Gear wykonane są z wytrzymałej i certyfikowanej przez LWG skóry. Zastosowana podeszwa środkowa z PU wraz z oddychającą wkładką z pianki PU zapewnia wysoką amortyzację i komfort pracy. Sandały robocze zapewniają wysoką przyczepność, dzięki gumowej podeszwie zewnętrznej. Model ten zapewnia wysoką stabilność oraz siłę odbicia podobną jak buty sportowe. Obuwie ochronne wyposażone jest w zapewniający ochronę podnosek z włókna szklanego i wkładkę antyprzebiciową. Spełniają także wymagania norm EN ISO 20345: 2011 S1P, SRC, HRO.
Sprawdź inne sandały robocze dostępne w naszej ofercie!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: