Buty robocze Solid Gear Falcon S3
Najniższa cena produktu w ciągu 30 dni przed promocją 749,99 zł z dnia 02.10.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 75 punktów o wartości 8,00 zł
Buty robocze Solid Gear Falcon wykonane są z najwyższej jakości materiałów, dzięki czemu zapewniają wysoki komfort i ochronę nawet w najcięższych warunkach. Zastosowany kompozytowy podnosek oraz wkładka odporna na przebicia zapewni wysokie bezpieczeństwo podczas pracy.
Cechy produktu:
- klasa ochrony S3 SRC,
- solidnie wykonane,
- cholewka wykonana z mikrofibry i ripstop CORDURA®,
- posiadają antypoślizgową podeszwę Vibram® TPU,
- oddychające wkładki EVA z podkładkami z poronu,
- kompozytowy podnosek oraz wkładka antyprzebiciowa,
- spełniają wymagania norm EN ISO 20345:2011 S3, SRC.
- kod producenta SG73002.
Obuwie robocze Solid Gear Falcon S3 wykonane są z wysokiej jakości skóry licowej oraz materiału syntetycznego rip-stop. Wyposażone są w podnosek ochronny oraz wkładkę antyprzebiciową w podeszwie, dzięki czemu zapewniają pełną ochronę stopy przed uszkodzeniami mechanicznymi. Zabezpieczenia stopy wykonane z kompozytu oraz włókna szklanego gwarantują odpowiednie parametry ochronne przy jednoczesnym zachowaniu niskiej wagi. Stabilność oraz bardzo dobrą przyczepność gwarantuje podeszwa wykonana z termoplastycznego poliuretanu Vibram, znanego przede wszystkim z obuwia górskiego i sportowego. Opatentowana, oddychająca wkładka piankowa z technologią Poron gwarantuje doskonałą amortyzację nawet przy długotrwałym użytkowaniu butów. Cholewka buta wykonana również z myślą o osobach o szerokiej stopie. Model ten zgodny jest z wymaganiami norm EN ISO 20345:2011 S3, SRC.
Sprawdź także inne trzewiki robocze dostępne w ofercie Baltic BHP!
Szczegóły Produktu
Opis
- Klasa ochrony obuwia
- S3
- Podnosek
- Kompozytowy
- Materiał
- Syntetyczny
- Wkładka antyprzebiciowa
- Tak
- Zapięcie
- Wiązane
- Membrana wodoodporna
- Nie
- Norma
- SRC
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|