• NOWOŚCI
Stopery ochronne do ucha Earmor MaxDefense M04
Earmor

Stopery ochronne do ucha Earmor MaxDefense M04

12,99 zł

Najniższa cena produktu 12,99 zł z dnia 05.05.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 12,99 zł z dnia 05.05.2024

Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 1 punktów o wartości 0,10 zł

Stopery ochronne do ucha Earmor MaxDefense M04 z linką zapobiegającą zgubieniu, wykonane z miękkiego i elastycznego materiału, wstępnie formowane. Potrójny kołnierz ułatwia dopasowanie do kanału słuchowego, dzięki czemu nie musisz formować zatyczek palcami. Pasują do większości kanałów słuchowych.

Stopery ochronne do ucha Earmor MaxDefense M04 cechy produktu:

  • wykonane z hipoalergicznego i elastycznego materiału,
  • poziom tłumienia 23dB (niski),
  • certyfikat CE / RoSH / ANSI 3.17-1976 / AS-NZS,
  • długość 32 mm, długość części tłumiącej 16 mm,
  • sznurek łączący zatyczki w zestawie,
  • kod produktu: M04.

Chroń słuch wybierając stopery i zatyczki do uszu z oferty Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

Earmor
600740351983

Opis

Średni poziom tłumienia SNR
33 dB

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl