• NOWOŚCI
Szelki bezpieczeństwa bhp Portwest FP12
Gekko Pro

Szelki bezpieczeństwa bhp Portwest FP12

134,99 zł

Najniższa cena produktu 134,99 zł z dnia 27.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 134,99 zł z dnia 27.04.2024

Ilość

  Wyprzedane

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 13 punktów o wartości 1,30 zł

Proste szelki bezpieczeństwa BHP Portwest FP12 zaprojektowane dla osób, które szukają ekonomicznego rozwiązania do zapewnienia pełni bezpieczeństwa podczas prac na wysokości. Solidne taśmy, 2 punkty bezpieczeństwa z przodu i z tyłu pozwolą na zabezpieczenie pracy we wszystkich popularnych pracach wysokościowych.

Szelki bezpieczeństwa BHP Portwest FP12 cechy produktu:

  • podstawowe szelki bezpieczeństwa,
  • 2 punkty zaczepowe (tył, przód),
  • przedni punkt zrobiony z taśm, tylni z kutego D ringu,
  • pełny zakres regulacji,
  • normy bezpieczeństwa EN 361,
  • maksymalna waga użytkownika 100 kg, 
  • okres pracy to 10 lat od daty produkcji,
  • rozmiar uniwersalny, regulowany maksymalnie 200 cm wzrostu i 120 cm w pasie,
  • kod produktu: FP12.

Sprawdź inne szelki bezpieczeństwa w ofercie BalticBHP.

Szczegóły Produktu

Gekko Pro
5036108218271

Opis

Normy EN
EN 361

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl