Bluza robocza z kapturem CAT Trademark Banner
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Bluza robocza męska kangurka z kapturem CAT Trademark Banner wykonana została z niezwykle wytrzymałego materiału o gramaturze aż 360 g/m2. Przeznaczona dla najbardziej wymagających użytkowników.
Cechy produktu:
- kieszeń typu kangur,
- trzyczęściowy kaptur z systemem S3,
- prążkowane wykończenie ze spandexem,
- elastyczny ściągacz w pasie i na mankietach,
- ozdobiona logotypem marki na rękawie i piersi,
- metka z logiem na szwie bocznym,
- materiał: 70% bawełna, 30% poliester o gramaturze aż 360 g/m2,
- kod producenta: czarna - 1910709-016.
Męska bluza kangurka z kapturem Caterpillar Trademark Banner powstała z bardzo wytrzymałego materiału o gramaturze aż 360 g/m2. Zapewnia doskonały komfort cieplny. Elastyczne ściągacze w pasie oraz na mankietach doskonale chronią przed utratą ciepła oraz zapobiegają wnikaniu chłodu. Prążkowane wykończenia ze spandexem pozwalają zachować na długo kształt bluzy. 3-częściowy kaptur z systemem zarządzania sznurkami S3 gwarantuje wysoki komfort oraz bezpieczeństwo – sznurki ściągające mogą być umieszczone wewnątrz kaptura, dzięki czemu nie przeszkadzają w czasie pracy. Bluza robocza posiada pojemną kieszeń typu kangur. Ozdobiona jest logotypem marki CAT na rękawie, piersi oraz na doszytej metce na szwie bocznym.
Sprawdź też inne produkty marki CAT dostępne w naszej ofercie!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: