

Najniższa cena produktu 239,99 zł z dnia 09.02.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 24 punktów o wartości 2,00 zł
Męska bluza robocza z kapturem z systemem ściągaczy S3 oraz nadrukowaną metką to gwarancja bezpieczeństwa oraz wygody użytkowania przez cały dzień. Przekonaj się sam!
Porządnie wykonana bluza męska z kapturem CAT logo to połączenie minimalistycznego stylu oraz klasycznego kroju. Zapewnia ona pełną swobodę ruchów. Wykonana jest z wysokiej jakości materiałów takich jak bawełna oraz poliestrowy polar o gramaturze aż 360 g/m2. Wygodna w użytkowaniu oraz zapewniająca doskonały komfort termiczny. Elastyczne ściągacze w pasie i na mankietach zapobiegają utracie ciepła oraz zachowują fason bluzy. Taśma wzmacniająca na karku sprawia, że materiał po praniu nie kurczy się oraz nie rozciąga. Trzyczęściowy kaptur z systemem ściągaczy S3 gwarantuje bezpieczeństwo oraz wygodę, ponieważ przeszkadzające sznurki ściągające mogą być umieszczone wewnątrz kaptura. Brak wszytej metki eliminuje obtarcia podczas noszenia. Bluza robocza wyposażona jest w głęboką kieszeń typu kangur. Ozdobiona wyszywanym logiem na piersi.
Zobacz także inne produkty marki CAT dostępne w BalticBHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane