Bluza z kapturem CAT Trademark logo
W10646
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Męska bluza robocza z kapturem z systemem ściągaczy S3 oraz nadrukowaną metką to gwarancja bezpieczeństwa oraz wygody użytkowania przez cały dzień. Przekonaj się sam!
Cechy produktu:
- wyszywane logo na piersi,
- głęboka kieszeń typu kangur,
- kaptur z systemem ściągaczy S3,
- nadrukowana metka, która nie ociera,
- elastyczne ściągacze w pasie i na mankietach,
- obszycie wokół szyi z dzianinowej taśmy Cat Yellow,
- materiał: 70% bawełna, 30% polar poliestrowy o gramaturze aż 360 g/m2,
- kod producenta: czarna W10646-016, zielona W10646-12369, żółta W10646-12882.
Porządnie wykonana bluza męska z kapturem CAT logo to połączenie minimalistycznego stylu oraz klasycznego kroju. Zapewnia ona pełną swobodę ruchów. Wykonana jest z wysokiej jakości materiałów takich jak bawełna oraz poliestrowy polar o gramaturze aż 360 g/m2. Wygodna w użytkowaniu oraz zapewniająca doskonały komfort termiczny. Elastyczne ściągacze w pasie i na mankietach zapobiegają utracie ciepła oraz zachowują fason bluzy. Taśma wzmacniająca na karku sprawia, że materiał po praniu nie kurczy się oraz nie rozciąga. Trzyczęściowy kaptur z systemem ściągaczy S3 gwarantuje bezpieczeństwo oraz wygodę, ponieważ przeszkadzające sznurki ściągające mogą być umieszczone wewnątrz kaptura. Brak wszytej metki eliminuje obtarcia podczas noszenia. Bluza robocza wyposażona jest w głęboką kieszeń typu kangur. Ozdobiona wyszywanym logiem na piersi.
Zobacz także inne produkty marki CAT dostępne w BalticBHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: