Brelok na klucze Nite Ize KeyRing Locker
Nite Ize

Brelok na klucze Nite Ize KeyRing Locker

25,99 zł
27,99 zł
-8%

Najniższa cena produktu 25,99 zł z dnia 09.05.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 25,99 zł z dnia 09.05.2024

Ilość

  W magazynie, wysyłka natychmiast

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 3 punktów o wartości 0,30 zł

Brelok na klucze Nite Ize KeyRing Locker to innowacyjne rozwiązanie i niespotykana dotąd wygoda użytkowania. Zestaw 5 mocowań pozwoli na wygodne przechowywanie kluczy. 

Brelok na klucze Nite Ize KeyRing Locker cechy produktu:

  • nowoczesny system ułatwiający utrzymanie porządku w kluczach,
  • pierścień ze stali nierdzewnej,
  • 5 kolorowych uchwytów S-Biner z blokadą,
  • łatwy i wygodny w użytkowaniu,
  • wymiary 42x62x16 mm,
  • waga 12 g,
  • kod producenta KRGP-11-R3.

Brelok na klucze wyposażony w 5 mocowań S-Biner ułatwiających utrzymanie porządku w kluczach. Kolorowe mocowania pomieszczą do 3 kluczy, a dzięki blokadzie są wyjątkowo bezpieczne i łatwe w użyciu. Pierścień wykonany ze stali nierdzewnej, mocowania z solidnego poliwęglanu. Nowoczesny system pozwala na uszeregowanie kluczy oraz na ich wygodne i szybkie oddzielenie od stalowego pierścienia. Wymiary 42 mm x 62 mm x 16 mm, waga 12 g.

Zobacz także narzędzia warsztatowe w ofercie Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

Nite Ize
094664040021

Opis

Przedział cenowy
Do 50 zł

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl