Buty robocze Artra Arrival S3
Najniższa cena produktu 289,99 zł z dnia 28.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 289,99 zł z dnia 28.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 29 punktów o wartości 2,90 zł
Artra Arrival S3 to wysokie buty robocze zaprojektowane z myślą o zapewnieniu maksymalnego komfortu i ochrony w miejscach pracy, gdzie wymagane są solidne i wytrzymałe obuwie przy jednoczesnym zachowaniu dobrego stosunku jakości do ceny butów.
Buty robocze Artra Arrival cechy produktu:
- bezszwowa cholewka buta wykonana z wytrzymałej mikrofibry NUBUCK PRO 2,2 mm,
- oddychająca podszewka CLIMAX z konstrukcją 3D,
- wnętrze buta wykonane z materiału EFFECTOR - pamięciowa pianka poliuretanowa,
- podnosek kompozytowy z optymalną ilością miejsca na palce,
- kompozytowa wkładka w podeszwie ERGOFLEX zabezpiecza przed przebiciem gwoździem,
- innowacyjna podeszwa z materiału RAPID PU.2D gwarantuje dobrą amortyzacja i odporność na ścieranie,
- certyfikat EN 20435 S3 ESD SRC,
- antypoślizgowy bieżnik podeszwy zabezpiecza przed poślizgnięciem,
- certyfikat SRC,
- podeszwa jest odporna na oleje, smary i paliwo.
Wygodny, lekki wysoki but roboczy Artra Arrival to model z nowej kolekcji stylizowanej na obuwie ze sportowym zacięciem. Cholewka wykonana z bezszwowej mikrofibry jest łatwa w utrzymaniu czystości, wytrzymała i oddychająca. Wydajna podszewka buta w połączeniu z pamięciową pianką wewnątrz buta która dopasowuje się do stopy, zapewniają komfort noszenia i dobrą oddychalność. Buty Artra Arrival posiadają certyfikat EN 20435 w klasie S3.
Sprawdź inne modele butów roboczych wysokich w naszej ofercie.
Szczegóły Produktu
Opis
- Klasa ochrony obuwia
- S3
- Podnosek
- Kompozytowy
- Zapięcie
- Wiązane
- Membrana wodoodporna
- Nie
- Norma
- ESD
SRC
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|