Buty robocze niskie Base London S1P
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Buty robocze niskie Base London S1P cechy produktu:
- Podnosek SlimCap – lekki, bezmetalowy, odporny na uderzenia do 200 J
- Obuwie antystatyczne – zapobiega wyładowaniom elektrostatycznym
- Amortyzacja pod piętą – komfort i ochrona przy długim użytkowaniu
- Odporność na przebicie 3 mm – dzięki wkładce Fresh’n Flex Plus Super Light
- Technologia SmellStop – antybakteryjna i antyzapachowa podszewka
- Bez elementów metalowych – lżejsze i bardziej komfortowe
- Przystosowane do środowisk ESD – ochrona urządzeń elektronicznych
- Technologia Dry'n Air Comfort Cub3 – wysoka oddychalność i amortyzacja
- Technologia HIFLAP – lepsza stabilność i swoboda ruchów
- SR – odporność na poślizg – testowane na ceramice i glicerynie
- Odporność na węglowodory – trwałość i bezpieczeństwo chemiczne
- Obuwie wegańskie – bez użycia składników pochodzenia zwierzęcego
Dlaczego warto kupić?
Buty Base to połączenie nowoczesnych technologii i wyjątkowego komfortu. Lekki podnosek i bezmetalowa konstrukcja zwiększają wygodę użytkowania. Oddychająca podszewka i wkładka antyprzebiciowa zapewniają świeżość i bezpieczeństwo przez cały dzień. Idealne do pracy w wymagających warunkach – również w środowiskach ESD.
FO - odporność podeszew na olej napędowy
LG - Utrzymanie podeszew na drabinach
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Base protection Srl – Unipersonale
Via dell’Unione Europea 61
76121 Barletta
info@baseprotection.com
To może Ci się jeszcze spodobać...