Buty robocze spawalnicze Portwest Compositelite S3

259,99 zł
Oszczędzasz: -16%
219,99 zł
Kolor: Czarny
  • Czarny
38
38
39
40
41
WYPRZEDANE
42
43
44
45
46
47
48
Ilość
Wysyłka 48H
Dostawa od 0 zł
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Kup teraz zapłać za 30 dni PayPo / Spingo
Darmowy zwrot do 101 dni
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz  22 punktów  o wartości  4,40 zł

Nie zapomnij kupić do tego produktu....

Buty robocze spawalnicze Portwest Compositelite S3 cechy produktu: 

  • Ochronna skórzana klapka chroniąca przed iskrami
  • Szybko rozpinająca się klamra
  • Przeszycie trudnopalne
  • Miechowa konstrukcja języka zwiększająca wodoodporność
  • Komfortowe, miękkie wykończenie cholewki
  • Podeszwa odporna na wysoką temperaturę – do 300°C
  • Kompozytowy podnosek zapewniający ochronę palców
  • Kompozytowa wkładka antyprzebiciowa
  • Obuwie antystatyczne
  • Amortyzacja pod piętą – lepszy komfort
  • Wodoodporna cholewka chroniąca przed przemoczeniem
  • Odporność podeszwy na oleje i paliwa
  • Podeszwa z podwójną gęstością
  • Certyfikat CE
  • Antypoślizgowa podeszwa

Postaw na sprawdzone rozwiązania dla wymagających zadań. Buty Portwest zapewniają niezawodną ochronę w warunkach zagrożenia termicznego i mechanicznego. Wzmocniona konstrukcja i przemyślane detale gwarantują bezpieczeństwo oraz komfort noszenia przez cały dzień. To idealny wybór dla profesjonalistów, którzy oczekują trwałości i funkcjonalności.

Norma
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Materiał
Skóra
Normy EN
EN 20345
Klasa ochrony obuwia
S3L
Podnosek
Kompozytowy
Wkładka antyprzebiciowa
Tak
Zapięcie
Rzepy
Membrana wodoodporna
Nie
0.0
Liczba opinii: 0

Pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Portwest Polska

ul. Wiejska 49

41-250 Czeladz

obslugaklienta@portwest.com