Buty robocze wysokie Cat Threshold Rebound Wp S7L
Buty robocze wysokie Cat Threshold Rebound Wp S7L cechy produktu:
- Kompozytowy nosek – lekki, wytrzymały, ochrona zgodna z normą EN 20345 S7L
- Skóra licowa – skuteczna ochrona przed wilgocią
- Membrana wodoodporna – utrzymuje stopę suchą przez cały dzień
- Ochrona ESD – odprowadzanie ładunków, nadają się do prac przy delikatnych obwodach elektrycznych
- Podeszwa antypoślizgowa (SR) – stabilność na mokrych i tłustych powierzchniach
- Podeszwa środkowa z pianki EVA – skuteczna amortyzacja i wygoda
- Wkładka z materiału z recyklingu – komfortowa i przyjazna środowisku
- Trwała gumowa podeszwa zewnętrzna – doskonała przyczepność w trudnym terenie
- Nylonowe wzmocnienia cholewki – w miejscach narażonych na uszkodzenia
FAQ – Buty robocze Cat Threshold Rebound S7L
Czy buty Cat Threshold Rebound są wodoodporne?
Tak, są wykonane ze skóry którą można łatwo zaimpregnować a dodatkowo są wyposażone w membranę chroniącą przed wilgocią.
Z czego wykonany jest nosek w tym modelu?
W modelu Threshold nosek wykonany jest z kompozytu - lekki i wytrzymały.
Czy podeszwa jest antypoślizgowa?
Tak, spełnia wymagania SR i zapewnia przyczepność na śliskich powierzchniach - pamiętaj jednak, że antypoślizgowa podeszwa nie zapewnia przyczepności na wszystkich powierzchniach..
FO - odporność podeszew na olej napędowy
HRO - odporność spodów na kontakt z gorącym na kontakt z gorącym podłożem
P - odporność na przebicie z siłą 1100N
SR - odporność na poślizg na posadzce z płytek ceramicznych pokrytej gliceryną
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Producent: Cat
Orbico Sp. z o. o.
ul. Salsy 2
Warszawa 02-823
sklep@catfootwear.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...