Buty robocze Cat Moor ST S1
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Buty robocze Cat Moor ST S1 to popularny model który znów powrócił do oferty marki CAT. Ciekawy design z kontrastowym, widocznym logiem CAT. Wykonane z naturalnej, wytrzymałej skóry oraz elementów tekstylnych poprawiających wentylacje. Dobrze zabezpieczony przód buta zapobiega przypadkowym uszkodzeniom noska.
Cechy produktu buty robocze Cat Moor ST S1:
- wykonane z wytrzymałych materiałów,
- stalowy podnosek,
- podeszwa antypoślizgowa SRA,
- wykonane z nubuku nasączonego poliuretanem z wstawkami z nylonowej siateczki,
- podeszwa - mieszanka poliuretanu PU połączona z gumą T585 z wytłoczonym bieżnikiem,
- antybakteryjna wkładka amortyzująca,
- odporne na krótkie działanie wysokiej temperatury (do 300stopni),
- EN ISO 20345:2011, S1, SRA,
Buty Caterpillar Moor ST S1 - do wielogodzinnej pracy
Są to wzmocnione buty robocze przeznaczone dla profesjonalistów, zaprojektowane z myślą o długiej pracy w trudnych warunkach. Wykonane z wytrzymałych materiałów, dodatkowo zostały wyposażone w zabezpieczenie w miejscach najbardziej narażonych na uszkodzenia takich jak spód stopy, pięta, palce, ale również kostki i ścięgna Achillesa.
Zobacz wszystkie półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
SRA
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Osoba odpowiedzialna:
Orbico Sp. z o.o
Salsy 2
02-823 Warszawa
gpsr.pl@orbico.com
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: