Półbuty robocze Base Oren S3
Idealne buty robocze na lato. Model Oren od producenta Base Protection to lekki, pozbawiony metali półbut roboczy o klasie ochrony S3. Zapewnia on najlepszą oddychalność. Zapobiega także rozwojowi bakterii i grzybów oraz powstawaniu nieprzyjemnego zapachu.
Cechy produktu:
- klasa ochrony S3,
- wykonane z odpornej na wodę tkaniny technicznej,
- antybakteryjna oraz antyzapachowa podszewka SmellStop,
- podnosek SlimCap oraz wkładka antyprzebiciowa,
- podeszwa AirTech, która zapobiega zmęczeniu,
- spełniają wymagania normy EN ISO 20345, ESD, SRC,
- kod producenta B0978.
Zobacz naszą krótką prezentacje wideo dla produktu Base Oren B0978
Półbuty robocze Base Oren o klasie ochrony S3 to lekkie obuwie ochronne z kolekcji Smart Evo. Idealnie sprawdzą się na lato. Cholewka tego modelu wykonana jest z odpornej na wodę, bezszwowej tkaniny technicznej. Wszyty język zapewnia skuteczną ochronę przed pyłem i innymi zanieczyszczeniami. Buty robocze wykonane zostały na podeszwie AirTech, która jest antypoślizgowa (SRC), lekka, elastyczna, amortyzująca oraz odpowiednia dla każdego typu podłoża. Base Oren wyposażone są także w antybakteryjną oraz antyzapachową podszewkę SmellStop. Zapewnia ona trwałą i skuteczną ochronę przed bakteriami, zapobiega powstawaniu przykrego zapachu oraz gwarantuje najlepszą oddychalność. Aby zapewnić bezpieczeństwo w czasie pracy model ten wyposażono w niemetalową wkładkę antyprzebiciową Fresh’n Flex wykonaną z kewlaru oraz opatentowany, pozbawiony metali podnosek SlimCap, który odpowiedni jest do szerokich stóp. Podnosek dodatkowo wyposażony jest w ochronną taśmę niwelującą ryzyko powstawania nieprzyjemnego nacisku na palce stóp.
Sprawdź też inne półbuty robocze w ofercie Baltic BHP!
SRC
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: