Karabińczyk Nite Ize BigFoot KeyRack Locker
Wytrzymały karabińczyk Nite Ize BigFoot KeyRack Locker posiada pięć mniejszych karabińczyków, które pomogą Ci bezpiecznie przechowywać klucze.
Karabińczyk Nite Ize BigFoot KeyRack Locker cechy produktu:
- stal nierdzewna,
- blokada SlideLock®,
- łatwe i szybkie otwarcie,
- pięć mniejszych karabinków w kolorze srebrnym z blokadą MicroLock®,
- wymiary: 82,5 x 15 x 34 mm,
- waga: 32 g,
- kod producenta KLKBF-11-R6.
Karabinek firmy Nite Ize na klucze model BigFoot KeyRack Locker wykonany jest ze stali nierdzewnej. Produkt posiada specjalną blokadę SlideLock®, która zapobiega samoistnemu otwarciu się. Otwarcie jest szybkie i łatwe w obsłudze, dzięki czemu karabinek można łatwo przypiąć do plecaka, torebki lub szlufki spodni i wielu innych miejsc. W zestawie znajduję się pięć mniejszych karabińczyków S-Biner MicroLock w kolorze srebrnym. Wyposażone są one w blokadę MicroLock®, która blokuje oba zamknięcia. Wymiary: 82,5 x 15 x 34 mm. Waga: 32 g. Kod producenta KLKBF-11-R6.
Zobacz wszystkie produkty Nite Ize w ofercie Baltic BHP!
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Mascot
Kieszeń narzędziowa dla malarzy Mascot Click Pocket System 22950-012
Esbit
Kubek termiczny Esbit Majoris Stainless Steel Thermo Mug 450ml
Często wybierane do tego produktu: