




Najniższa cena produktu 99,99 zł z dnia 09.02.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 10 punktów o wartości 1,00 zł
Kubek termiczny Esbit z kolekcji Majoris został stworzony przez niemieckiego producenta z myślą o codziennych potrzebach. Przeznaczony jest na ulubione napoje utrzymując je w odpowiedniej temperaturze. Kubek termiczny doskonale chroni zarówno przed szybkim wychłodzeniem, jak i nagrzaniem, w zależności od preferencji.
Wysokiej jakości kubek termiczny Majoris Thermo Mug Flip Top niemieckiej marki Esbit o pojemności 450ml. Idealny do ulubionych napoi. Wykonany jest z wysokiej jakości stali nierdzewnej 18/8. Wolny od niebezpiecznych substancji - ftalanów i związków BPA, które źle oddziałują na zdrowie, jak i środowisko. Konstrukcja kubka termicznego izolowana próżniowo. Jego ścianki nie nagrzewają się oraz nie chłodzą, dzięki czemu noszenie bardzo gorącej herbaty lub zimnego napoju nie będzie sprawiało problemów. Kubek szczelnie zamykany za pomocą zamknięcia flip top. Wyposażony jest w zakrętkę z komfortowym otworem do picia. Dno pokryte antypoślizgową powłoką. Kubek termiczny Esbit doskonale sprawdzi się nie tylko w pracy, ale i w podróży autem, ponieważ pasuje do standardowych uchwytów samochodowych.
Zobacz też inne akcesoria warsztatowe przydatne do pracy!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane