Wielofunkcyjne troki do wiązania Nite Ize Gear Tie wielokrotnego użytku. Łatwe w skręcaniu, jak i rozplataniu. Idealne do przywiązania i mocowania najróżniejszych przedmiotów.
Cechy produktu:
- 2 szt. w zestawie,
- opatentowana konstrukcja amerykańskiej marki Nite Ize,
- wodoodporne, odporne na niskie i wysokie temperatury oraz promieniowanie słoneczne,
- powierzchnia chroniąca przed uszkodzeniami,
- karbowana, odporna na poślizg warstwa zewnętrzna,
- długość:: 32" - 82.1 cm, 6" - 15.2 cm,
- kod producenta: 32" - GT32-2PK-09, 6" - GT6-2PK-01.
Zadbaj o środowisko razem z marką Nite Ize. Zapomnij o jednorazowych opaskach i sznurkach. Wielokrotnego użytku troki do wiązania Nite Ize Gear Tie świetnie je zastępują. Uchwyty Nite Ize znajdują wiele praktycznych zastosowań. Bez problemu można nimi związać, zapiąć lub przymocować rożne rzeczy. Odporne są na zniekształcenia - można je dowolnie skręcać i wyginać. Odporne są także na wodę, niskie i wysokie temperatur oraz promieniowanie słoneczne. Pokryte są z zewnątrz antypoślizgową, karbonowaną powłoką, która świetnie chroni przed uszkodzeniami wiązanych przedmiotów.
Zobacz pozostałe produkty marki Nite Ize.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Często wybierane do tego produktu: