Karabińczyk na klucze Nite Ize Infini-Key
Nite Ize

Karabińczyk na klucze Nite Ize Infini-Key

21,99 zł
22,99 zł
-5%

Najniższa cena produktu 21,99 zł z dnia 20.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 21,99 zł z dnia 20.04.2024

Ilość

  Wyprzedane

Dostawa od 0 zł

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 2 punktów o wartości 0,20 zł

Lekki i wytrzymały karabińczyk na klucze wykonany ze stali nierdzewnej. Wygodna konstrukcja pozwoli Ci mieć najważniejsze klucze zawsze pod ręką.

Karabińczyk na klucze Nite Ize Infini-Key cechy produktu:

  • innowacyjna konstrukcja,
  • wykonany ze stali nierdzewnej,
  • wygodny w użyciu,
  • pomieści nawet ok. 12 kluczy,
  • łatwy w przymocowaniu do szlufki, pętli narzędziowej itp.,
  • wymiary 29,6 x 63,2 x 2,6 m,
  • waga 6 g,
  • kod producenta: KIC-11-R3.

Karabińczyk Nite Ize wyróżnia się nowoczesną konstrukcją. W przeciwieństwie do tradycyjnych breloków pozwala na łatwe mocowanie potrzebnych kluczy i ich wygodne wyciąganie. Dzięki zwężonej części karabińczyka produkt można przymocować do szlufki spodni, plecaka , pętli w pasie narzędziowym itp. Wymiary 29,6 mm x 63,2 mm x 2,6 mm. Waga 6 g.

Zobacz pozostałe narzędzia warsztatowe w ofercie Baltic BHP!  

Szczegóły Produktu

Nite Ize
094664028531

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl