- Nowy




Najniższa cena produktu 114,99 zł z dnia 09.02.2023
Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni
30 dni na zapłatę z PayPo
100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL
Gwarancja oryginalności produktów
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 11 punktów o wartości 1,00 zł
W ciężkich warunkach oraz przy nieodpowiednim oświetleniu warto wspomóc się czołówką Petzl Tikkina w nowej odsłonie. W najnowszej wersji siła światła latarki czołowej zwiększona została z 250 do 300 lumenów, a zasięg do 65 metrów.
Czołówka Petzl Tikkina w nowej odsłonie posiada zwiększoną siłę światła do 300 lumenów, a zasięg do 65 metrów. Model ten jest idealny do oświetlenia krótkiego i średniego zasięgu. Niewielka waga (ok. 92 g), prosta konstrukcja oraz szeroka, rozproszona wiązka zapewnia uniwersalność. Latarka czołowa Petzl doskonale sprawdzi się nie tylko w pracy, ale i w czasie wolnym. Model ten charakteryzuje się wyjątkowo długim czasem świecenia aż do 100 godzin w trybie ekonomicznym. Regulacja kąta nachylenia latarki pozwala łatwo dopasować kierunek wiązki światła, a szeroki strumień świetlny gwarantuje doskonałe oświetlenie. Lampkę wyposażono w trzy tryby świecenia – ekonomiczny z zasięgiem do 10 m, normalny – 40 m oraz maksymalny do 65 m, które przełącza się jednym, niezawodnym przyciskiem. Mocowana jest na elastycznej, regulowanej opasce. Solidna obudowa odporna jest na deszcz zgodnie z klasą IPX4. Czołówka doskonale sprawdzi się w ciężkich warunkach atmosferycznych. Zasilana jest na 3 baterie AAA/R03 lub akumulator Petzl Core, który należy dokupić osobno. Produkt jest zgodny z wymogami CE.
Sprawdź pozostałe latarki czołowe w ofercie Baltic BHP!
Reklamacja - najważniejsze informacje
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Oceny użytkowników
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane