Nite Ize

Brelok Nite Ize S-Biner KeyRack czarny

39,99 zł

Najniższa cena produktu 39,99 zł z dnia 09.02.2023

Obecna cena jest najniższa w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość

  Dostępne w magazynie

Dostawa od 0 zł

Liczba sztuk dostępnych w magazynie: 10

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

 

30 dni na zapłatę z PayPo

 

100% Bezpieczne zakupy certyfikat SSL

 

Gwarancja oryginalności produktów

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 4 punktów

Brelok Nite Ize S-Biner KeyRack ze stalowymi karabińczykami pozwala na wygodne i bezpieczne przechowywanie kluczy.

Brelok Nite Ize S-Biner KeyRack czarny cechy produktu:

  • duży karabińczyk ze stali nierdzewnej,
  • bezpieczne zamknięcie,
  • 6 stalowych karabińczyków S-Biner w zestawie,
  • wygodne i nowatorskie rozwiązanie,
  • wymiary: 76 x 31 x 13 mm,
  • waga: 31 g,
  • kod producenta: KRS-03-01.

Brelok o nowoczesnej konstrukcji - połączenie dużego karabińczyka ze stali nierdzewnej z sześcioma mniejszymi karabińczykami. Bezpieczne zamknięcie pozwala na przymocowanie breloka do paska, szlufki, pętli na narzędzia i innych, bez obaw o zgubienie kluczy. W zestawie znajduje się 6 stalowych karabińczyków S-Biner, które pozwolą na wygodne przymocowanie i posortowanie kluczy. Wymiary 76 x 31 x 13 mm, waga 31 g.

Zobacz wszystkie produkty Nite Ize w ofercie Baltic BHP!

Szczegóły Produktu

094664026551
Powiadom mnie o dostępności

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.