Kamizelka narzędziowa Snickers 4250 AllroundWork
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Niezwykle funkcjonalna i praktyczna kamizelka narzędziowa Snickers Workwear 4250 z serii AllroundWork pozwala na łatwe i wygodne przenoszenie niezbędnych podczas pracy narzędzi i akcesoriów.
Kamizelka narzędziowa Snickers 4250 AllroundWork cechy produktu:
- praktyczna i funkcjonalna,
- wyposażona jest w dużą ilość kieszeni,
- wbudowany pasek świetnie odciąża ramiona,
- szerokie, regulowane taśmy naramienne gwarantują wygodę,
- przewiewna siateczka z przodu zapewnia oddychalność,
- pozwala na łatwe i wygodne przenoszenie narzędzi i akcesoriów,
- kieszenie wzmocnione odpornym na przetarcia tworzywem Cordura®
- materiał: 69% poliamid, 31% bawełna o gramaturze 250 g/m²,
- kod producenta: 4250.
Kamizelka narzędziowa Snickers 4250 z kolekcji AllroundWork to prosty sposób na przenoszenie narzędzi i akcesoriów. Dzięki niej wszystkie potrzebne podczas pracy przedmioty będziesz mieć zawsze pod ręką. Kamizelka robocza wyposażona jest w wiele praktycznych kieszeni, które wzmocnione zostały wytrzymałą Cordurą®. Przewiewna siateczka z przodu zapewnia doskonałą oddychalność, nawet podczas ciężkiej pracy. Zintegrowany pasek świetnie odciąża ramiona, a regulowane, szerokie taśmy naramienne wraz z elastycznym tylnym panelem gwarantują wysoki komfort. Wbudowany ekspander pozwala nosić kamizelkę zarówno na kurtce, jak i bez niej.
Zobacz także inne dostępne produkty z kategorii narzędzia i wyposażenie.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...