Kurtka Duck Carhartt 105748
Nie zapomnij kupić do tego produktu....
Kurtka Duck Carhartt 105748 cechy produktu
- Materiał: Stretch Soft Duck 99% bawełna / 1% spandeks o gramaturze 387g/m²
- Dopasowanie: Relaxed Fit
- Ocena termiczna Carhartt: 1 - Warm (Skala 1-4)
- Klasyczny kołnierz, który łatwo postawić
- Elastyczny materiał Rugged Flex® zapewniający swobodę ruchów
- Wytrzymałe płótno duck odporne na przetarcia i uszkodzenia
- Dwie wewnętrzne kieszenie: jedna z zapięciem na rzep, druga z zamkiem błyskawicznym
- Dwie zewnętrzne kieszenie na piersi z zapięciem na napy
- Dwie boczne kieszenie na dłonie
- Regulacja w talii na napy
- Mankiety rękawów regulowane na napy
- Zamek błyskawiczny z przodu
Dlaczego warto wybrać Kurtkę Duck Carhartt 105748?
Kurtka Rugged Flex Duck Berwick to idealne rozwiązanie na chłodne dni, zapewniające trwałość i komfort w każdych warunkach. Jej elastyczny materiał umożliwia swobodę ruchów, co jest kluczowe przy codziennej pracy. Dzięki wysokiej odporności na przetarcia i uszkodzenia mechaniczne, jest niezawodnym wyborem dla osób pracujących w trudnych warunkach.
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Workstyle Wojciech Feluś
Podwale 3
Chrzanów 32-500
info@workstyle.pl
To może Ci się jeszcze spodobać...