Kurtka hybrydowa pikowana z kapturem Portwest PW329
Kurtka hybrydowa pikowana z kapturem Portwest PW329 to ciekawy pikowany model kurtki hybrydowej, w której zastosowano lekką izolacje termiczną oraz wykończenie warstwą hydrofobowego materiału odpornego na lekkie opady deszczu. Model PW329 to dobry wybór na przejściowe pory roku, lekki deszcz, czy jako dodatkowa izolacja na bardzo niskiej temperatury. Rękawy oraz pas wykończone są elastyczną taśmą, która zapobiega podwiewaniu zimnego powietrza po kurtkę. 3 kieszenie zamykane na zamek błyskawiczny, pozwalają na bezpieczne przechowywanie dokumentów, pieniędzy, czy kluczy.
Kurtka hybrydowa pikowana z kapturem Portwest PW329 cechy produktu:
- lekka, kurtka z cienką warstwą izolacji termicznej na przejściowe pory roku,
- krój slim fit,
- 2 kieszenie na biodrach oraz jedna na klatce piersiowej zapinane na zamek błyskawiczny,
- wysoka stójka oraz kaptur z wykończeniem elastyczną taśmą,
- rękawy oraz pas wykończone elastyczną taśmą,
- skład materiału: 100% Poliester 300T mikrofibra z wykończeniem antystatycznym 60g,
- gramatura izolacji: poliester 200g,
- kod produktu: PW329.
Wodoodporny
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...