- NOWOŚCI
Kurtka Ocieplana Snickers 1100 37.5 AllroundWork
Najniższa cena produktu 749,99 zł z dnia 26.04.2024
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 749,99 zł z dnia 26.04.2024
Dostępne dla firm i klientów indywidualnych
Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 75 punktów o wartości 7,50 zł
Kurtka robocza Snickers Workwear 1100 z materiału wykonanego w technologii 37,5® gwarantuje świetny komfort termiczny oraz doskonałe odprowadzanie wilgoci w zimnych warunkach pracy. Idealna do znakowania firmowego.
Cechy produktu:
- technologia 37.5,
- świetnie odprowadza wilgoć,
- zapewnia doskonały komfort cieplny,
- kołnierz z polarową podszewką,
- mankiety z otworami na kciuki,
- regulowany ściągacz,
- odblaskowe detale,
- profilowane rękawy,
- materiał: główny: 100% poliamid, 220 g/m2. Wzmocnienie: 100% poliamid CORDURA®, 205 g/m². Wyściółka: 50% poliester 37.5®, 35% Repreve® poliester z recyklingu, 15% poliester; 60 g/m²,
- kod producenta 9035.
Ociepla kurtka męska Snickers 1100 37.5 AllroundWork wykorzystuje technologię 37.5, dzięki czemu gwarantuje doskonały komfort cieplny oraz świetne odprowadzanie wilgoci. Doskonała do pracy. Wyposażona w kołnierz z polarową podszewką chroniący przed wiatrem, mankiety z otworami na kciuki zapobiegające podwijaniu się, regulowany ściągacz u dołu oraz profilowane rękawy. Elastyczne panele z tyłu zapewniają pełną swobodę ruchu. Kurtka wzmocniona materiałem Cordura. Ozdobiona odblaskowymi elementami zwiększającymi bezpieczeństwo w warunkach ograniczonej widzialności.
Sprawdź także inne produkty z kategorii ubrania robocze Snickers.
Szczegóły Produktu
Opis
- Materiał
- Syntetyczny
- Kolekcja
- AllroundWork
- Cechy dodatkowe
- Elementy odblaskowe
- Kaptur
- Nie
- Warstwa
- Wierzchnia
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą. Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych. Skontaktuj się z nami:
|
---|