Okulary ochronne Bolle Overlight OVLITLPSI
Okulary ochronne Bolle Overlight OVLITLPSI to wysokiej jakości produkt przeznaczony do ochrony oczu w różnych warunkach pracy. Wykonane z wytrzymałych materiałów, zapewniają nie tylko bezpieczeństwo, ale również komfort noszenia przez dłuższy czas. Okulary te charakteryzują się nowoczesnym designem, który łączy funkcjonalność z estetyką. Dzięki specjalnym powłokom ochronnym, szkła są odporne na zarysowania i parowanie, co gwarantuje doskonałą widoczność w każdej sytuacji.
Okulary ochronne Bolle Overlight OVLITLPSI cechy produktu:
- wysokiej jakości poliwęglan użyty do wykonania soczewek, okulary są wytrzymałe i lekkie, zapewniające długotrwały komfort noszenia,
- powłoka anty-scratch - ochrona przed zarysowaniami,
- powłoka anti-fog - zmniejszenie parowania soczewek,
- bardzo lekkie tylko 33g,
- możliwość stosowania jako zwykłe okulary ochronne lub jako nakładki na okulary korekcyjne (OTG),
- nowoczesny wygląd i uniwersalny kształt pasujący do różnych typów twarzy,
- zauszniki zapewniają doskonałe dopasowanie i stabilność, nie powodując dyskomfortu,
- ochrona UV, soczewki filtrują szkodliwe promieniowanie UV, chroniąc oczy przed jego negatywnymi skutkami,
- certyfikat EN 166 - okulary ochronne,
- certyfikat EN 170 - ochrona wzroku przed promieniowaniem nadfioletowym,
- idealne do użytku w różnych środowiskach pracy, w tym w przemyśle, laboratoriach i na budowach.
Sprawdź inne modele okularów ochronnych dostępne w Balticbhp.
EN 170
Pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!
Pytanie o produkcie
Reklamacja - najważniejsze informacje
- Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
- Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
- Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
- Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
- Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
- Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.
Najczęściej zadawane pytania:
1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?
Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat.
2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?
Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól
3. Jak wygląda proces reklamacji?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj.
4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?
Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym.
5. Ile trwa reklamacja?
Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.
6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?
Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.
7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?
Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup.
To może Ci się jeszcze spodobać...
Sprawdź wszystkie w tej kategorii...Często wybierane do tego produktu: