Pasek do spodni CAT Canvas
Cat

Pasek do spodni CAT Canvas

99,99 zł

Najniższa cena produktu 99,99 zł z dnia 25.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni 99,99 zł z dnia 25.04.2024

Kolor
  • Czarny
Ilość

  Ostatnie sztuki w magazynie

Dostawa od 0 zł

Wysyłka w 24H

Do 101 dni na darmowy zwrot

  30 dni na zapłatę PayPO / Spingo

Dostępne dla firm i klientów indywidualnych

Jeśli kupisz ten produkt otrzymasz 10 punktów o wartości 1,00 zł

Pasek do spodni marki Caterpillar doskonale sprawdzi się jako dodatek do spodni roboczych oraz będzie świetnym uzupełnieniem codziennego stroju.

Cechy produktu:

  • uniwersalny rozmiar,
  • metalowa klamra z regulacją,
  • ozdobiony kontrastowym logiem producenta,
  • klasyczny design,
  • szerokość 40 mm,
  • kod producenta: 3100001-10158.

Pasek do spodni CAT Canvas to wysokiej jakości produkt, który doskonale sprawdzi się w pracy, jak i na co dzień. Wyposażony jest w solidną, metalową klamrę z regulacją długości. Ozdobiona jest ona dużym, kontrastowym logiem marki CAT. Pasek posiada klasyczny design, dzięki czemu będzie pasował do większości stylizacji. Model w uniwersalnym rozmiarze. Szerokość paska to 40 mm.

Chcesz dowiedzieć się więcej o akcesoriach i odzieży BHP? Sprawdź nasz blog!

Szczegóły Produktu

Cat
0882600788188

Reklamacja - najważniejsze informacje

  • Ile czasu na reklamacje? 2 lata od dnia zakupu
  • Ile trwa reklamacja? Maksymalnie 14 dni
  • Czy muszę mieć paragon/fakturę? Nie.
  • Czy muszę odsyłać produkt? Nie, większość reklamacji załatwiamy elektronicznie.
  • Czy ponoszę koszty? Nie, proces reklamacji jest darmowy.
  • Czy muszę mieć oryginalny karton? Nie.


Najczęściej zadawane pytania:


1. Ile czasu mam na złożenie reklamacji?

Każdy produkt kupiony w Balticbhp możesz oddać do reklamacji w ciągu 2 lat. 



2. Na jaki adres mam odesłać produkty które chcę oddać do reklamacji?

Balticbhp.pl Dział Zwrotów, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól



3. Jak wygląda proces reklamacji?

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć reklamacje bezpośrednio ze swojego konta klienta (zakładka reklamacje). Jeśli nie masz konta klienta, reklamacje złożysz przez elektroniczny formularz, który znajdziesz tutaj. 



4. Czy muszę odsyłać produkt czy mogę oddać produkt w sklepie stacjonarnym?

Możesz odesłać produkt do naszego magazynu lub oddać go do reklamacji w naszym sklepie stacjonarnym. 



5. Ile trwa reklamacja?

Zazwyczaj odpowiedź otrzymasz w dniu kiedy otrzymamy elektroniczne zgłoszenie reklamacyjne. Jeśli składasz reklamacje drogą tradycyjną musisz uwzględnić czas na przyjęcie i przetworzenie reklamacji przez magazyn. Otrzymasz informacje zwrotną maksymalnie po 14 dniach.



6. Czy muszę zachować oryginalny karton/opakowanie?

Nie, możesz oddać produkt do reklamacji bez oryginalnego opakowania.



7. Czy muszę mieć oryginał dowodu zakupu żeby złożyć reklamacje?

Nie, wystarczy że posiadasz potwierdzenie zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające zakup. 

Większe zakupy? Skontaktuj się z naszym specjalistą.

Opiekunem hurtowym tej marki jest Łukasz - specjalista do spraw sprzedaży. Zrealizował już setki zamówień dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Doradza klientom w zakresie optymalnego wyboru produktów czy technik znakowania odzieży. Specjalizuje się w obsłudze dużych średnich i dużych firm technologicznych.

Skontaktuj się z nami:

 +48 733 121 567

 handlowy@balticenterprise.pl